Thursday, December 1, 2011

brigitte food blog award. i'm nominated! ich bin nominiert!



i am so happy right now.

just like the chocolate gingerbread man on the photo.

i was given notice that i am nominated for the brigitte food blog award.

brigitte, one of germany's leading magazines has this award since summer,
nominating five food blogs every month, 
and the winner has the chance (with the other monthly finalists)
to take part in a recipe shoot.

how cool is that?

so please, 
if you take the time to look at my blog once in a while, 
take a moment to vote for me on the brigitte web site

and click

here here here

to look the nice little summary of my blog,
take a look
here


if you want more information or want to look at the other nominees take a look

thank you.


...


ich bin gerade so glücklich.


genau wie das schokoladige lebküchenmännchen auf meinem foto.


mir wurde gestern mitgeteilt das ich für den brigitte food blog award nominiert bin.

seit dem sommer, nominiert brigitte, einer der führenden frauenzeitschriften,
fünf essens oder backblogs,
und der gewinner hat eine chance (mit den anderen monatsfinalisten),
an einer rezeptstrecke mitzuwirken.

wie toll ist das bitteschön?

also bitte,
wenn du dir gelegentlich die zeit nimmst um dir meinen blog anzuschauen, 
nimm dir kurz zeit und vote für mich auf der brigitte webseite


und klicke

hier hier hier


um eine schöne zusammenfassung meines blogs zu lesen, 
klicke
hier


wenn du an weiteren infos interessiert bist oder die anderen nominierten anschauen möchtest, schau
hier

dankeschön.